فرآیند جذب هیات علمی دانشگاه‌ها


○ فرآیند جذب هیات علمی دانشگاه ها باید چگونه باشد؟

 

https://ojdanesh.com/1398/7346/فرآیند-جذب-هیات-علمی-دانشگاه‌ها/

 

 

مرحله اول : پس از اعلام فراخوان عمومی جذب اعضای هیئت علمی و رتبه‌ی تحصیلی که براساس فرم‌ها و شرایط مربوطه اعلام شده انجام خواهد شد و دبیرخانه نیز نسبت به دریافت انجام فراخوان و درخواست متقاضیان اقدام می‌کند.

مرحله دوم : دبیرخانه کلیه‌ی درخواست‌های واصله را به هیئت اجرایی جذب ارسال نموده و با نظر هیئت اجرایی جذب برای افراد واجد شرایط پرونده تشکیل داده و نسبت به ارسال پاسخ برای افرادی که شرایط اولیه را دارا نبوده‌اند، اقدام خواهد کرد.

مرحله سوم : دبیرخانه بعد از تکمیل پرونده برای متقاضیان واجد شرایط هم‌زمان پرونده آنان را بنا به تشخیص هیئت اجرایی جذب به کارگروه‌های بررسی توانایی علمی و صلاحیت عمومی موسسه و در مورد دروس معارف اسلامی به معاونت امور اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ارسال می‌کند.

مرحله چهارم : کارگروه بررسی توانایی علمی و صلاحیت عمومی با تشکیل جلسه و دعوت از افراد تعیین شده نسبت به بررسی پرونده متقاضیان اقدام نموده و نتیجه بررسی صلاحیت را با توجه به امتیازات به دست آمده از فرم مربوطه، به هیئت اجرایی جذب ارسال می‌کنند.

مرحله پنجم : دبیرخانه پس از دریافت نتیجه بررسی توانایی علمی و صلاحیت عمومی، پرونده‌ها را برای اتخاذ تصمیم به هیئت اجرایی جذب ارسال خواهد کرد.

مرحله ششم : هیئت اجرایی جذب پس از بررسی پرونده متقاضیان نتیجه تصمیم خود را اعلام خواهد کرد.

مرحله هفتم : دبیرخانه خلاصه پرونده متقاضیانی که مورد تأیید اولیه هیئت اجرایی جذب قرارگرفته است مطابق فرم مربوطه از طریق پست الکترونیک به دبیرخانه هیئت مرکزی جذب ارسال می‌کند.

مرحله هشتم : هیئت مرکزی جذب نیز تصمیم نهایی را حداکثر در ۴۵ روز به مؤسسه اعلام خواهد کرد و مؤسسه موظف است حداکثر طی ۱۰ روز نتیجه را به اطلاع متقاضی برساند.

 



در پیامرسان تلگرام نیز همراه ما باشید 👇🏻

  برای ورود و عضویت در کانال از فیلترشکن استفاده کنید                                           Https://Telegram.me/paayannamesh


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *