انجام پروژه های مورد پذیرش با EES

  • انجام پروژه EES

انجام پروژه ees

نرم افزار EES چیست؟

یکی از مهمترین نرم افزارهایی که در رشته های مهندسی به خصوص رشته مهندسی مکانیک و با هدف انجام برنامه نویسی پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد نرم افزار EES است.

از جمله حوزه هایی که از نرم افزار ای ای اس برای انجام پروژه EES استفاده می گردد می توان به حوزه حرارت و سیالات اشاره نمود ,نرم افزار EES دارای کاربرد گسترده ای در حوزه ی ترمودینامیک و انتقال حرارت می باشد.

و این موضوع سبب محبوبیت نرم افزار EES در بین کاربران شده است و در حوزه های مذکور از نرم افزار ای ای اس با هدف تجزیه و تحلیل مساله به موازات تنظیم معادله های خاصیت های ترمودینامیکی استفاده می گردد.

از جمله توانایی ها و قابلیت های نرم افزار EES می توان به آنالیز معادله های دیفرانسیل، بررسی معادله های انتگرالی، آنالیز معادله های جبری، بررسی معادله های دیفرانسیل و همچنین ترسیم نمودارها و جداول اشاره نمود.

شناسایی و ترتیب دهی به معادلات با هدف تجزیه و تحلیل آن ها از جمله توانایی های نرم افزار EES می باشد که باعث تسهیل بررسی مساله برای کاربر می گردد.

امکان محاسبه نمودن خواص ترموفیزیکی در نرم افزار EES بر اساس توابع تعریف شده در آن میسر گردیده است.

نرم افزار EES توانایی تبادل داده با دیگر نرم افزار ها از جمله زبان های برنامه نویسی فرترن و سی و پاسکال را دارا می باشد.مرحله اول در بکارگیری نرم افزار EES شناخت مساله مورد بررسی و تجزیه و تحلیل آن می باشد.

کاربر بایستی پس از استخراج معادلات مربوط به مساله ، معادلات استخراج شده را به زبان نرم افزار EES مبدل نماید و در ادامه ی آنالیز مساله متغیرها و واحدهای احتمالی مربوط به آن ها را مشخص نماید.

اگر مراحل مذکور با دقت لازم و به درستی انجام پذیرد با اولین اجرا در نرم افزار EES جواب صحیح برای مساله مشخص می گردد.

در صورتی که با اولین اجرا در نرم افزار EES به دلیل وجود معادلات پیشرفته کاربر موفق به دستیابی به جواب صحیح برای مساله نگردد بایستی از روش سعی و خطا استفاده نماید و اقدام به حدس و وارد نمودن مقادیر برای برخی از متغیرها نماید,

که در این صورت امکان دستیابی به جواب صحیح برای مساله بسیار افزایش می یابد.

  • تنوع
  • قیمت های مناسب و معقول
  • سرعت در وقت
  • کیفیت بسیار بالا
  • پشتیبانی صد در صدی

پذیرش سفارش انجام پروژه در هر حوزه ای و انجام آن توسط متخصص مربوطه در آن حوزه

اوج دانش هیچ گاه پروژه ی آماده ای از قبل را به شما عزیزان تحویل نمی دهد بلکه مطابق سفارش شما به کادر مجرب مربوط به حوزه پروژه ی شما کار را انجام می دهند و تحویل شما عزیزان می دهد

انجام پروژه ی شما حتما شامل تخفیفاتی خواهد شد که کارشناسان ما در هزینه ها می گنجانند و به شما تخفیفی را می دهند.

انجام پروژه همگی با هزینه های معقول به عهده گرفته می شود.

اوج دانش با داشتن کارشناسان مجرب و متخصصین با سابقه همیشه پروژه های شما عزیزان را با سرعت بالایی انجام می دهند و با کیفیت بالا ارائه می دهند.

همچنین اوج دانش همیشه بعد از تحویل پروژه به شما پشتیبانی را به طور کامل و صد در صدی ارائه می دهد حتی پشتیبانی آنلاین نیز در سایت آماده ی خدمات به شما است.

اوج دانش براس سادگی ثبت و راحتی شما عزیزان چهار طریق مختلف برای ثبت سفارش گزاشته است که شما به راحتی از هر راهی که خواستید ثبت سفارش کنید.

ثبت سفارش در تلگرام ، واتساپ ، سروش ، فرم سایت

برای سفارش از هر راهی بر روی یکی از دکمه های زیر کلیک کنید