انجام پروژه VERILOG ,VHDL ,FPGA توسط طراحان و برنامه نویسان در پروژه سرای اوج دانش انجام می گیرد. سفارش پروژه ی شما پس از ثبت در پیامرسان ها بررسی می گردد و سپس توسط گروه متخصصان اوج دانش انجام شده و به شما تحویل داده خواهد شد.

سفارش خود را توسط یکی از راه های زیر ثبت کنید:

انجام پروژه های مختلف در زمینه ی vhdl

  • اجرای پروژه در زمینه VGA و پیاده سازی الگوریتم های تصویر و WAVELET و FFT و …

  • موضوعات پیشرفت سخت افزار، الکترونیک دیجیتال، مدار‌های واسط، میکروپروسسور

  • انجام پروژه VHDL به صورت شبیه سازی و یا پیاده سازی سخت افزاری

  • انجام پروژه شبیه سازی و پیاده سازی FPGA با نرم افزارهای QUARTUS ، MODELSIM ، XILINX ISE

  • انجام پروژه VERILOG به صورت شبیه سازی و یا پیاده سازی سخت افزاری

انجام پروژه VERILOG ,VHDL ,FPGA

VHDL چیست؟

 پروژه VERILOG ,VHDL ,FPGA|وی‌اچ‌دی‌ال (به انگلیسی VHDL) یک زبان توصیف سخت افزار برای بیان مشخصات سخت افزار است. زبان VHDL نخستین بار توسط وزارت دفاع آمریکا به منظور طراحی و توصیف مدارهای مجتمع سرعت بالا طراحی شد و مورد استفاده قرار گرفت.

سپس در سال 1987 توسط انجمن IEEE (انجمن مهندسان برق و الکترونیک)در قالب استاندارد IEEE 1076-1987 ارائه گردید. پس از گذشت چند سال و انجام پاره ای ار تصحیحات، استاندارد دوم این زبان تحت عنوان IEEE 1076-1993 در اختیار عموم قرار گرفت .

وریلاگ Verilog چیست؟

Verilog HDL یک زبان توصیف سخت افزاری است که برای مدل سازی و شبیه سازی سیستم های دیجیتالی استفاده می شود. Verilog HDL در لایه های چندگانه ای از انتزاع، در قالب های متنی استاندارد، برای گونه های مختلفی از ابزارهای (IEEE95) به طور موثر و قابل درک و به سهولت قابل طراحی است.

این زبان به وسیله پیل موربی در کنفرانس طراحی اتوماتیک gateway در سال 1984 معرفی شد و در سال 1995 موفق به کسب استاندارد IEEE95 شد.

بعد از اینکه مرحله استاندارد سازی کامل شد و در جامعه تثبیت شد، در استاندارد (IEEE 2001 – 1364 IEEE01 ) اصلاح و تعدیل شد. چهار چوب و متدلوژی برای نمونه سازی و شبیه سازی، هدف کلی زبان verilog است.

FPGA چیست و کاربرد آن چه می باشد؟

FPGA یا Field Programmable Gate Array ( گیت ها قابل برنامه ریزی میدانی ) تراشه هایی هستند که متشکل از هزاران تا میلیون ها آرایه منطقی هستند و این آرایه ها با سوییچ های قابل برنامه ریزی به یکدیگر متصل شده اند و طراح بر اساس نیاز می تواند روابط بین آرایه ها را تغییر دهد و توابع مورد نیاز خود را پیاده سازی نماید.

FPGA ها قابلیت انجام توابع پیچیده منطقی را در کمتر از چند نانو ثانیه دارا هستند و با امکان پردازش های موازی می توانند عملیات های بسیار پیچیده را در کسری از ثانیه به انجام برسانند.

دقت و کارآیی FPGA ها باعث شده است تا در موقعیت های حساس به کار گرفته شوند و معمولا زمانی که نیاز به پیاده سازی یک سیستم سفارشی و حساس پیچیده وجود داشته باشد ، FPGA به کار گرفته می شود.

انجام پروژه های دیگر توسط اوج دانش

  • تنوع
  • قیمت های مناسب و معقول
  • سرعت در وقت
  • کیفیت بسیار بالا
  • پشتیبانی صد در صدی

پذیرش سفارش انجام پروژه در هر حوزه ای و انجام آن توسط متخصص مربوطه در آن حوزه

اوج دانش هیچ گاه پروژه ی آماده ای از قبل را به شما عزیزان تحویل نمی دهد بلکه مطابق سفارش شما به کادر مجرب مربوط به حوزه پروژه ی شما کار را انجام می دهند و تحویل شما عزیزان می دهد

انجام پروژه ی شما حتما شامل تخفیفاتی خواهد شد که کارشناسان ما در هزینه ها می گنجانند و به شما تخفیفی را می دهند.

انجام پروژه همگی با هزینه های معقول به عهده گرفته می شود.

اوج دانش با داشتن کارشناسان مجرب و متخصصین با سابقه همیشه پروژه های شما عزیزان را با سرعت بالایی انجام می دهند و با کیفیت بالا ارائه می دهند.

همچنین اوج دانش همیشه بعد از تحویل پروژه به شما پشتیبانی را به طور کامل و صد در صدی ارائه می دهد حتی پشتیبانی آنلاین نیز در سایت آماده ی خدمات به شما است.

اوج دانش براس سادگی ثبت و راحتی شما عزیزان چهار طریق مختلف برای ثبت سفارش گزاشته است که شما به راحتی از هر راهی که خواستید ثبت سفارش کنید.

ثبت سفارش در تلگرام ، واتساپ ، سروش ، فرم سایت

برای سفارش از هر راهی بر روی یکی از دکمه های زیر کلیک کنید