انجام پروژه بتن

انجام پروژه بتن با آنلاین سپار اوج دانش

آنلاین سپار  اوج دانش با دارا بودن کادر حرفه ای و مجرب از کارشناسان و متخصصان طراح رشته عمران و مسلط به انواع نرم افزارها از جمله ایتبس آماده انجام پروژه ی بتن شما و تحویل آن با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما متقاضیان گرامی باشد.

مراحل انجام پروژه بتن :

انجام پروژه بتن

تهیه پلان معماری و تعیین فرض های اولیه

-تعیین فرض های پروژه و

مشخصات ساختمان

-بارگذاری

-تحلیل سازه تحت اثر بارهای وارده

-طراحی اجزای سازه

-انجام کنترل های لازم

-رسم دیتیل های اجرایی

انجام پروژه بتن با نرم افزار ETABS

برای انجام پروژه های بتن معمولا از نرم افزار ETABS استفاده می شود. طراحی و تحلیل سازه از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار می باشد. ETABS در طراحی قاب های فولادی و بتنی تمام ضوابط لرزه ای طراحی ساختمان ها را در نظر می گیرد و می توان قاب های بتنی را بر اساس ضوابط شکل پذیری عادی، متوسط و ویژه طراحی کرد. طراحان تخصصی آنلاین سپار اوج دانش، آماده انجام کلیه پروژه ی بتن شما با بهترین کیفیت می باشند.

انجام پروژه بتون
  • تنوع
  • قیمت های مناسب و معقول
  • سرعت در وقت
  • کیفیت بسیار بالا
  • پشتیبانی صد در صدی

پذیرش سفارش انجام پروژه در هر حوزه ای و انجام آن توسط متخصص مربوطه در آن حوزه

اوج دانش هیچ گاه پروژه ی آماده ای از قبل را به شما عزیزان تحویل نمی دهد بلکه مطابق سفارش شما به کادر مجرب مربوط به حوزه پروژه ی شما کار را انجام می دهند و تحویل شما عزیزان می دهد

انجام پروژه ی شما حتما شامل تخفیفاتی خواهد شد که کارشناسان ما در هزینه ها می گنجانند و به شما تخفیفی را می دهند.

انجام پروژه همگی با هزینه های معقول به عهده گرفته می شود.

اوج دانش با داشتن کارشناسان مجرب و متخصصین با سابقه همیشه پروژه های شما عزیزان را با سرعت بالایی انجام می دهند و با کیفیت بالا ارائه می دهند.

همچنین اوج دانش همیشه بعد از تحویل پروژه به شما پشتیبانی را به طور کامل و صد در صدی ارائه می دهد حتی پشتیبانی آنلاین نیز در سایت آماده ی خدمات به شما است.

اوج دانش براس سادگی ثبت و راحتی شما عزیزان چهار طریق مختلف برای ثبت سفارش گزاشته است که شما به راحتی از هر راهی که خواستید ثبت سفارش کنید.

ثبت سفارش در تلگرام ، واتساپ ، سروش ، فرم سایت

برای سفارش از هر راهی بر روی یکی از دکمه های زیر کلیک کنید