سفارش ویراستاری کتاب

ویراستاری کتاب توسط برجسته ترین کارشناسان آنلاین سپار اوج دانش

نگارش و سفارش ویراستاری کتاب ( ویرایش کتاب ) در کلیه زمینه های تخصصی از نظر علمی محتوایی، ساختاری و فنی و همچنین ویراستاری کتب ادبی از جمله مهم ترین درخواست های ویراستاری متن بوده

که همواره توسط برجسته ترین کارشناسان ویرایش متون فارسی و انگلیسی انجام شده اند.

ویراستاری کتاب توسط برجسته ترین کارشناسان اوج دانش انجام میگیرد شما می توانید با راه های مذکور در این صفحه سفارش خود را ثبت نمایید.

نگارش و ویراستاری کتاب

ویراستاری چیست؟

ویراستاری شامل بررسی دقیق یک سند کتبی است ویراستار با  ایجاد تغییرات، حذف و یا اضافه کردن  برای مطابقت با یک استاندارد خاص و توافق شده به منظور آماده‌سازی برای یک موضوع خاص یک سند را اصلاح می‌کند.

زمانی که شما به عنوان ویراستار متنی را ویراستاری می‌کنید باید اشتباهات نگارشی، فنی، زبانی و دستوری را اصلاح کنید پس باید مهارت کافی را در ویرایش متون داشته باشید این مهارت از طریق مطالعه، نوشتن و تسلط بر دستور زبان به دست می‌آید.

ویرایش شامل بررسی دقیق یک سند کتبی است ویراستار با  ایجاد تغییرات، حذف و یا اضافه کردن  برای مطابقت با یک استاندارد خاص و توافق شده به منظور آماده‌سازی برای یک موضوع خاص یک سند را اصلاح می‌کند.

نکات ویراستاری

زمانی که شما به عنوان ویراستار متنی را ویراستاری می‌کنید باید اشتباهات نگارشی، فنی، زبانی و دستوری را اصلاح کنید پس باید مهارت کافی را در ویرایش متون داشته باشید این مهارت از طریق مطالعه، نوشتن و تسلط بر دستور زبان به دست می‌آید.

هدف از ویراستاری یک متن رفع ایرادات و رسا کردن متن و رفع قواعد دستوری است. یک متن، فیلم، موسیقی یا عکس پس از ویرایش و بازبینی جان تازه می‌گیرد.

ویرایش و ویراستاری فنی و زبانی

در ویرایش فنی متون ویراستار میتواند از سبک‌های متنوع استفاده کند منظور از این سبک‌ها نوعی راهنمای ویراستاری می‌باشد که راه و روش بررسی متنی در یک موضوع  خاص را در اختیار ویراستار قرار می‌دهد.

به طور مثال ویراستاری مطالب علمی با رمان و کتاب‌های آموزشی متفاوت است و به نوعی تخصص‌گرایی در میان است. در حال حاضر ویراستاری کتب علمی درصد بیشتری را به خود اختصاص داده است.

ویرایش فنی شامل عملیاتی از قبیل:

رفع اشتباهات دستوری، علائم، ناسازگاری در استفاده از کلمات و نحوه چینش آن‌ها، ضعف ساختاری پاراگراف‌ها و عناوین آن‌ها، غلط‌های املایی، محتوا، شاخص، سرفصل‌ها و زیرشاخه‌ها، اصلاح داده‌ها و ارائه نمودار در یک متن

یا  و اصلاح خطاها در استنادات، رفع مشکلات عدم همخوانی در موضوع و رفع گسستگی‌ها و تناقضات و اصلاح آن‌ها است.

نگارش و سفارش ویراستاری کتاب
  • تنوع
  • قیمت های مناسب و معقول
  • سرعت در وقت
  • کیفیت بسیار بالا
  • پشتیبانی صد در صدی

پذیرش سفارش انجام پروژه در هر حوزه ای و انجام آن توسط متخصص مربوطه در آن حوزه

اوج دانش هیچ گاه پروژه ی آماده ای از قبل را به شما عزیزان تحویل نمی دهد بلکه مطابق سفارش شما به کادر مجرب مربوط به حوزه پروژه ی شما کار را انجام می دهند و تحویل شما عزیزان می دهد

انجام پروژه ی شما حتما شامل تخفیفاتی خواهد شد که کارشناسان ما در هزینه ها می گنجانند و به شما تخفیفی را می دهند.

انجام پروژه همگی با هزینه های معقول به عهده گرفته می شود.

اوج دانش با داشتن کارشناسان مجرب و متخصصین با سابقه همیشه پروژه های شما عزیزان را با سرعت بالایی انجام می دهند و با کیفیت بالا ارائه می دهند.

همچنین اوج دانش همیشه بعد از تحویل پروژه به شما پشتیبانی را به طور کامل و صد در صدی ارائه می دهد حتی پشتیبانی آنلاین نیز در سایت آماده ی خدمات به شما است.

اوج دانش براس سادگی ثبت و راحتی شما عزیزان چهار طریق مختلف برای ثبت سفارش گزاشته است که شما به راحتی از هر راهی که خواستید ثبت سفارش کنید.

ثبت سفارش در تلگرام ، واتساپ ، سروش ، فرم سایت

برای سفارش از هر راهی بر روی یکی از دکمه های زیر کلیک کنید

سفارش ویراستاری کتاب از روش های زیر