طراحی های خود را به ما بسپارید|پروژه سرای اوج دانش

طراحی های خود را به ما بسپارید!

 

طراحی های خود را به ما بسپارید!

طراحی کارت ویزیت ، بنر ، لگو ، آگهی ، تراکت ، بروشور ، کاتالوگ ، اسلاید شو ، لیبل ، ست اداری ، طرح جلد کتاب ، وکتور ، مهر و ….

آیا می توانم کارت ویزیت شما را داشته باشم؟ این یکی از بهترین جمله هایی است که می توانید از مشتری های خود بشنوید. طراحی کارت ویزیت یا business card از همین جا اهمیت پیدا می کند. این تنها یک کارت ساده نیست بلکه بیزینس و کسب و کار شما را در چند ثانیه معرفی می کند. برای همین تاثیرگذاری و ماندگاری هنری آن بسیار اهمیت دارد. اما چگونه می توان طراحی کارت ویزیت خلاقانه انجام داد؟ به هر اندازه که کسب و کار شما گسترده تر و تخصصی تر باشد، به طراحی حرفه ای کارت ویزیت بیشتر نیاز خواهید داشت.

 

تا به حال شده برند بزرگی رو بدون لوگو ببینید؟ نه؟ دلیلش اینه که اصلا وجود ندارن. یک لوگو(آرم) تاثیر زیادی بر درک مشتریان از برند شما دارد. پس طبیعتا، شما میخواید که لوگوتون ممتاز باشه.

شما تلاش میکنید که مشترهای درست رو جذب و کاری کنید که آن ها عاشق برندتون شوند. پس به لوگوتون به عنوان عکس پروفایل دوست یابی تون نگاه کنید.

این چیزی است که باعث میشه مردم علاقه پیدا کنن و سعی کنن که در مورد شما بیشتر یاد بگیرن.

ارسال و ثبت سفارش از طریق پیام رسان ها:

https://OnlineSepar.ir
[email protected]
02188263128
09212394018
موسسه پروژه سرای اوج دانش

#طراحی #سایت #دعوتبههمکاری #پروژهدانشجویی #پروژه #انجامپروژه #دانشجو #دانشگاه #مهر #ویزیت #کاتالوگ #لگو #بنر #بروشور #لیبل #اسلاید #تراکت #جلد #کتاب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *