سفارش انجام تحلیل آماری /PLS/SPSS/Minitab/ آمار|پروژه سرای اوج دانش

سفارش انجام تحلیل آماری /PLS/SPSS/Minitab/ آمار

سفارش انجام تحلیل آماری /PLS/SPSS/Minitab/ آمار

Banner with focused magnifying glass on gear and multicolored pie chart with name Data analysis on blue background. For web construction, mobile applications, banners, corporate brochures, layouts

سفارش انجام آمار تحلیلی و توصیفی
با نرم افزارهای
SPSS, PLS,
MATLAB , Minitab , R, EXCELL, SAS ,GLM,STATA, ATLAS,
MAXQDA, ENVIVO, AMOS, Lisrel
و …
کیفیت و زمان مناسب

نرم افزارها با سرعت و براحتی می‌توانند جداول و نمودارها را طراحی نمایند. نرم افزارهای آماری از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. هر کدام از این نرم افزارها ویژگی‌های خاص مربوط به خود را برای تجزیه و تحلیل آماری دارند. این ویژگی‌ها که باعث می‌گردد برخی از آزمون‌ها با آنها بهتر قابل اجرا باشد. رایج‌ترین این نرم افزارها SPSS,SAS, R, Prism, Stata, Minitab هستند. این نرم افزارها می‌توانند در هر دو بخشآمار توصیفی و آمار استنباطی (Descriptive and inferential Statistics) ابزاری بسیار مناسبی را برای تجزیه و تحلیل آماری در اختیار کاربران قرار دهند.

 

در ایران شناخته شده ترین نرم افزار تحلیل آماری SPSS می‌باشد. دلایل محبوبیت این نرم افزاررابط کاربری بسیار خوب این نرم افزار و عدم نیاز به برنامه نویسی می‌باشد. علاوه بر این تعداد تحلیل هایی که این نرم‌افزارپوشش می‌دهد گستره وسیعی از آزمون‌های آماری را در برمی‌گیرد. این نرم افزار قابلیت بررسی و شفاف سازی اطلاعات و کدبندی آنها را دارد. علادوه بر این خروجی‌ جداول و نموداری این نرم افزار برای وارد سازی به محیط نرم افزار Microsoft word بسیار مناسب هستند.

 

تحلیل توصیفی/ کمی/ کیفی/ نگارش تحلیل

*پروژه سرا اوج دانش*

لطفا سفارش خود را در “واتساپ، سروش یا تلگرام” به شماره درج شده در اطلاعات تماس این آگهی ارسال فرماید!

https://OnlineSepar.com

09212394018

[email protected]

02188263128

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *